Opnieuw & Co is een professioneel, klantvriendelijk en financieel rendabel kringloopbedrijf zonder winstdoelstelling. Onze doelen zijn: sociale werkgelegenheid, ontlasten van het milieu en armoedebestrijding.
Er werken 550 mensen bij Opnieuw & Co waarvan 260 in loondienst. We hebben vestigingen in Barendrecht, Dordrecht, Leerdam, Papendrecht, Ridderkerk, Rotterdam en Zwijndrecht.
Manager Financiële Administratie (32-38 uur p.w.)
Opnieuw & Co is een non-profit kringlooporganisatie. Dat wil zeggen dat we geen winstdoelstelling hebben maar dat we wel professioneel en financieel rendabel werken om onze sociale doelstellingen te realiseren. Eén van onze doelstellingen is het realiseren van sociale werkgelegenheid en het bieden van werkplekken om te leren en ontwikkelen.
Wij zoeken versterking voor onze financiële afdeling in de vorm van een Manager Financiële Administratie (32-38 uur p.w.). Ben jij die professional die met zijn of haar enthousiasme en kennis onze organisatie wilt komen versterken? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Wat ga je doen?
Binnen onze complexe organisatie wordt jij onze Manager Financiële Administratie waarbij je verantwoordelijk bent voor de gehele financiële administratie. Hier horen ook gerelateerde zaken bij zoals subsidie-, salaris- en belastingadministratie. Je zorgt hierbij voor een goede professionele onderlinge samenwerking met je teamleden.
Je stuurt de afdeling aan, maar werkt ook zelf mee. Je bent onderdeel van het MT en je geeft financiële informatie en advies aan de directie en het management en bereidt met hen het financiële beleid voor. Je verzorgt de periodieke financiële rapportages, belastingaangiften, interne-kostenverrekeningen, (meerjaren)begroting en de jaarrekening. Je zorgt voor optimalisatie van de huidige financiële processen, efficiënt werken, innoveren en het optimaal gebruik maken van software zijn daarbij belangrijk. Je bewaakt de financiële positie en resultaten van de organisatie.
Wat vragen we van jou?
- HBO werk- en denkniveau, richting Finance & Control
- Minimaal 5 jaar ervaring in een vergelijkbare functie
- Je hebt uitstekende kennis van Excel
- Kennis van en ervaring met AFAS en Power BI is een pré.
- Je bent flexibel, daadkrachtig, proactief en hebt gevoel voor humor.
- Je hebt goede mondelinge en schriftelijke vaardigheden.
Nu wil je natuurlijk weten wat je ervoor terug krijgt?
- Een organisatie en branche die volop in beweging is en een baan met impact!
- Een uitdagende, zelfstandige en verantwoordelijke functie voor 32-38 uur per week
- Een contract voor een jaar. Heb jij het naar je zin, zijn wij blij met jou? Dan krijg je daarna een vaste aanstelling!
- Wij bieden jou een salaris afhankelijk van opleiding, kennis en ervaring van maximaal € 4.302,- bruto per maand op basis van een 38-urige werkweek (schaal H trede 9)
- 8% vakantiegeld
- 24 vakantiedagen per jaar, op basis van een 38-urige werkweek
- Een laptop en telefoonvergoeding of een telefoon met abonnement
- De mogelijkheid om opleidingen en trainingen te volgen
- De mogelijkheid om flexibel te werken, deels vanuit huis, deels op locaties
- Arbeidsvoorwaarden zijn vastgelegd in het Handboek arbeidsvoorwaarden BKN
Solliciteren of nog meer weten?
Enthousiast geworden? Spreekt deze vacature je aan en ben je toe aan een nieuwe uitdaging binnen een organisatie met maatschappelijke impact? Solliciteer dan direct via vacature@opnieuwenco.nl. Als je meer wilt weten over deze leuke functie, neem dan contact op met Jessy Stolk, HR-manager via 078-6417945 of 06-83489797.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.