Bezorgen en bezorgkosten:
Bezorgen is alleen mogelijk als u uw telefoonnummer en Postcode opgeeft.
Betaling
Alles dient per Pin betaald te zijn in de winkel, er kan niet worden afgerekend bij de chauffeurs.
Verantwoordelijkheid voor spullen
U bent er zelf verantwoordelijk voor dat de goederen door de deur/trapgat/lift en dergelijke passen. Uw oude meubelen kunnen wij bij bezorgen niet altijd retour nemen, dat is afhankelijk van de planning. Bezorgkosten worden altijd in rekening gebracht ook al is het in combinatie met ophalen.
Bezorgen / ophalen
Wij bezorgen tot de voordeur. En halen spullen op bij de voordeur. De klant dient ervoor te zorgen dat de aangeboden artikelen buiten de woning worden aangeboden.
Bezorg-kosten €25 voor Max 25 km enkele reis.
- Boven 25 km enkele reis wordt €2,25 per meer km extra berekend door telefoniste via de ANWB routeplanner
- Extra Toeslag kiltunnel €10 (s’Gravendeel, Strijen, Maasdam, Puttershoek)
- Heeft u al een bezorging gemaakt in een ander filiaal met een leverdatum voor de huidige datum? Zo ja, dan betaalt u voor deze aanvulling een extra toeslag op de bezorging van € 12.50 i.p.v. € 25,- per filiaal.
Prijzen:
Wij werken met vaste prijzen, onderhandelen is niet toegestaan door onze verkopers. goederen die niet geprijsd zijn of kennelijk verkeerd geprijsd zijn en toch in de winkel staan, worden pas verkocht als er door een bevoegde medewerker in het magazijn een verkoopprijs voor is bepaald en er alsnog een prijssticker wordt opgeplakt.
Ruilen Product:
Omdat wij werken met gebruikte goederen is ruilen helaas niet mogelijk! Er wordt geen geld terug gegeven. In zeer dringende gevallen of bij aanspraak op garantie kan de bedrijfsleiding beslissen een tegoedbon te verstrekken.
Garantie:
Garantie wordt alleen gegeven bij wit en bruingoed (alles met stekker) boven de €50,- en is één maand geldig, onder dit bedrag geven we 24 uur garantie op wit- en bruingoed mits de apparaten voorzien zijn van de groene teststicker. Op fietsen boven €50,- zit 1 week garantie, mits op de sticker is aangegeven ‘niet nagekeken, geen garantie’. Op overige producten zit geen garantie. Garantie is alleen geldig als het product op een normale manier is gebruikt. Op de kassabon dient vermeldt te staan om wel product het gaat (soort, merk, type). De klant moet de kassabon tonen bij aanspraak op garantie.
De garantie wordt in de volgende volgorde gegeven:
- Reparatie van het product
- Omruil tegen een vergelijkbaar product.
- Geld terug in de vorm van een tegoedbon
Reserveren 24 uur:
Reserveren is mogelijk maximaal 24 uur mogelijk. Alleen met een reserveringssticker en kassabon heeft u recht op aankoop binnen reservering termijn. Reserveren kost €2,50 per product, indien u besluit het product te kopen dan wordt dit bedrag verrekend. Per soort mogen maximaal 2 producten worden gereserveerd (bijvoorbeeld 2 bedden). Besluit u niet te kopen dan krijgt men dit bedrag niet terug. Reserveren is alleen mogelijk voor artikelen vanaf €25,- .Reserveren is alleen mogelijk als u uw naam en telefoonnummer opgeeft. Een reservering kan niet worden verlengd.
Opslag:
Indien gekochte producten niet direct worden meegenomen, of kunnen worden bezorgd, dan kunnen deze maximaal 3 weken worden opgeslagen. De eerste 3 winkeldagen zijn gratis, daarna €5,- per dag tot maximaal 3 weken. Na drie weken moeten de spullen zijn opgehaald of bezorgd (bij bezorgen gaan de kosten lopen vanaf een voor ons mogelijke bezorgdatum). Na 3 weken vervalt de aanspraak op het product, het product komt opnieuw in de winkel te koop te staan. Er vindt geen teruggave plaats van het aankoopbedrag. Het bedrag moet volledig worden voldaan bij de aankoop. Opslaan is alleen mogelijk als u uw naam en telefoonnummer opgeeft.
Aansprakelijkheid:
Alle relevante bij Opnieuw & Co gekochte artikelen dienen door een erkent installateur te worden geïnstalleerd. Wij zijn niet verantwoordelijk voor de gevolgschade veroorzaakt door een product wat bij ons is gekocht.
Pinnen:
U kunt alleen pinnen bij Opnieuw & Co of betalen met een creditcard. Wij accepteren vanuit veiligheid, hygiëne en uit kostenoverweging geen contant geld.