Bezorgen en bezorgkosten:
Bezorgen is alleen mogelijk als u uw telefoonnummer en postcode opgeeft.
Betaling
Alles dient per PIN betaald te zijn in de winkel; er kan niet worden afgerekend bij de chauffeurs.
Bezorgkosten worden altijd in rekening gebracht, ook al is het in combinatie met ophalen.
Bezorgvoorwaarden
- Wij bezorgen alleen gelijkvloers (tenzij een lift aanwezig), wij lopen geen trappen.
- U bent zelf verantwoordelijk dat de goederen ook bij u naar binnen of in de lift passen.
- Mocht het onverhoopt toch niet passen, dan retourneren wij geen aankoop- of transportkosten.
- Als de goederen niet in de lift passen, plaatsen wij de goederen in overleg met de klant tot de toegangshal of entree van het gebouw op de begane grond. Wanneer de goederen retour gaan naar de winkel dient u zelf terug te gaan naar de winkel voor verdere afhandeling.
- Als u producten retour heeft, dienen ze aan onze innamevoorwaarden te voldoen. De chauffeur beoordeelt ter plekke of uw producten mee retour gaan.
- Retouren moeten schoon, compleet en verkoopbaar zijn. Er moet een afzetmarkt voor zijn. Zo moeten we sommige spullen (zoals donker eiken) helaas weigeren, omdat niemand dit tegenwoordig nog wil kopen.
- Opnieuw & Co is niet verantwoordelijk voor eventuele schade aan het product.
- De bezorgafspraak met u is gemaakt voor een ochtend (tussen 09.00 en 12.30 uur) of een middag (tussen 13.00 en 17.00 uur). Een exact tijdstip kunnen wij niet met u afspreken.
- Op het moment van bezorgen dient er iemand aanwezig te zijn van 18 jaar of ouder, anders mogen wij de woning niet betreden.
- Als u niet thuis bent op het bezorgmoment moet u opnieuw een afspraak maken en bent u opnieuw bezorgkosten verschuldigd.
- Opnieuw & Co is niet aansprakelijk voor gevolgschade veroorzaakt door bij ons gekochte producten.
- Gedemonteerde goederen dient u zelf weer te monteren.
Bezorgkosten € 25,-
Per vestiging is er een andere bezorgregio. U kunt in het filiaal informeren naar de mogelijkheden voor uw woonplaats.
Prijzen:
Wij werken met vaste prijzen, onderhandelen is niet toegestaan door onze verkopers. Goederen die niet geprijsd zijn of kennelijk verkeerd geprijsd zijn en toch in de winkel staan, worden pas verkocht als er door een bevoegde medewerker in het magazijn een verkoopprijs voor is bepaald en er alsnog een prijssticker wordt opgeplakt.
Ruilen product:
Omdat wij werken met gebruikte goederen is ruilen helaas niet mogelijk! Er wordt geen geld terug gegeven. In zeer dringende gevallen of bij aanspraak op garantie kan de bedrijfsleiding beslissen een tegoedbon te verstrekken.
Garantie:
Garantie wordt alleen gegeven bij wit- en bruingoed (alles met stekker) boven de € 50,- en is één maand geldig. Onder dit bedrag geven we 24 uur garantie op wit- en bruingoed, mits de apparaten voorzien zijn van de groene teststicker. Op fietsen boven € 50,- zit 1 week garantie, mits op de sticker is aangegeven ‘niet nagekeken, geen garantie’. Op overige producten zit geen garantie. Garantie is alleen geldig als het product op een normale manier is gebruikt. Op de kassabon dient vermeldt te staan om welk product het gaat (soort, merk, type). De klant moet de kassabon tonen bij aanspraak op garantie.
De garantie wordt in deze volgorde gegeven:
- Reparatie van het product
- Omruil tegen een vergelijkbaar product
- Geld terug in de vorm van een tegoedbon
Reserveren 24 uur:
Reserveren is mogelijk maximaal 24 uur mogelijk. Alleen met een reserveringssticker én kassabon heeft u recht op aankoop binnen de reserveringstermijn. Reserveren kost € 2,50 per product. Als u besluit het product te kopen, dan wordt dit bedrag verrekend. Per soort mogen maximaal 2 producten worden gereserveerd (bijvoorbeeld 2 bedden). Besluit u niet te kopen dan krijgt men dit bedrag niet terug. Reserveren is alleen mogelijk voor artikelen vanaf € 25,-. Reserveren is alleen mogelijk als u uw naam en telefoonnummer opgeeft. Een reservering kan niet worden verlengd.
Opslag:
Indien gekochte producten niet direct worden meegenomen, of kunnen worden bezorgd, dan kunnen deze maximaal 3 weken worden opgeslagen. De eerste 3 winkeldagen zijn gratis, daarna € 5,- per dag tot maximaal 3 weken. Na drie weken moeten de spullen zijn opgehaald of bezorgd (bij bezorgen gaan de kosten lopen vanaf een voor ons mogelijke bezorgdatum). Na 3 weken vervalt de aanspraak op het product, het product komt opnieuw in de winkel te koop te staan. Er vindt geen teruggave plaats van het aankoopbedrag. Het bedrag moet volledig worden voldaan bij de aankoop. Opslaan is alleen mogelijk als u uw naam en telefoonnummer opgeeft.
Aansprakelijkheid:
Alle relevante bij Opnieuw & Co gekochte artikelen dienen door een erkent installateur te worden geïnstalleerd. Wij zijn niet verantwoordelijk voor de gevolgschade veroorzaakt door een product wat bij ons is gekocht.
Pinnen:
U kunt alleen pinnen bij Opnieuw & Co of betalen met een creditcard. Wij accepteren vanuit veiligheid en uit kostenoverweging géén contant geld.